20 دلیل که رستوران شما به اپلیکیشن رستورانی نیاز دارد
[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

داشتن یک اپلیکیشن رستورانی برای رستوراندارها بخاطر 20 دلیل اهمیت دارد. در این مقاله به بررسی این 20 مورد می پردازیم.

20 دلیل برای داشتن اپلیکیشن رستورانی:

1. منو عکس دار

مشتریان رستوران می توانند منو غذایی را همراه با عکس غذا و قیمت آن مشاهده کنند. همچین در صورت تغییر قیمت منو یا اضافه شدن غذا جدید نیاز به صرف هزینه زیاد برای چاپ مجدد منو غذایی نیست.

2. پرداخت بدون کارت بانکی

در اپلیکیشن رستوران می توانید بدون همراه داشتن کارت بانکی خود غذای خود را حساب کنید! اپلیکیشن رستورانی که توسط شرکت ما طراحی می شود متصل به درگاه پرداخت آنلاین بانکی است و مشتری می تواند بدون داشتن کارت، به صورت آنلاین ‍‍‍پرداخت خود را انجام دهد.

اپلیکیشن رستوران با درگاه پرداخت
نمونه کار صفحه پرداخت اپلیکیشن رستوران

3. فیلتر گذاری پیشرفته

مشتری نیاز نیست وقت زیادی را به دنبال غذا در اپلیکیشن رستورانی بگذارند کافیست با استفاده از فیلترهای اپلیکیشن اقدام به محدود کردن نوع جستجو خود کند مثلا فیلتر خوراک، نوشیدنی ها یا غذا روز رستوران را به راحتی با استفاده از فیلتر اپلیکیشن رستوران سفارش دهد.

4. کد تخفیف به تعداد نامحدود

در اپلیکیشن رستورانی صاحب رستوران می تواند با استفاده از پنل مدیریتی به تعداد نامحدود کد تخفیف ایجاد کند و در اختیار مشتری های خود قرار دهد.

5. بروز رسانی اپلیکیشن

با بروز کردن برنامه میتوان رنگ داخل اپلیکیشن، لوگو اپلیکیشن، منو غذایی، قیمت غذاها و عکس غذاها را تغییر داد.

6. امکان رزرو غذا و صندلی

مشتری های رستوران می توانند صندلی خود و نوع غذای خود را رزرو کند تا باخیال راحت در سر ساعت رزرو شده به رستوران بیایید و نگران پر بودن صندلی های رستوران و تمام شدن غذای مورد علاقش نباشد. همچنین مشتری با مشخص کردن تعداد صندلی های که میخواهد رزرو کند به شما کمک می کند تا برنامه ریزی بهتر و دقیق تری داشته باشید.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن رستوان
نمونه کار صفحه رزرو غذا اپلیکیشن رستوران

7. قابلیت پرسش و پاسخ

بسیاری از مشتری ها خجالتی هستند و دوست دارند سوالات خود را به صورت متنی از صاحب رستوران بپرسند.

8. اشغال بودن خط تلفن

دد اپلیکیشن رستورانی دیگر نگران اشغال بودن خط تلفن رستوران نیستید و مشتری های خود را به خاطر اشغال بودن خط تلفن از دست نمی دهید.

9. کاهش اشتباهات در ثبت سفارش

احتمال زیاد وقتی که شما برای مشتری سفارش غذا را می‌برید، مشتری می گویید من نوشابه داشتم یا یکی از غذا های ما خوراک بوده است. این اشتباهات در هنگام ثبت سفارش تلفنی از سمت منشی رخ می‌دهد. که با استفاده از اپلیکیشن موبایل احتمال وقوع همیچین اشتباهاتی کاهش پیدا می‌کند.

10. ارسال نوتیفیکیشن (Notification)

یکی از تکنیک های افزایش فروش ارسال پیام به مخاطب است که قدیم این کار را با ارسال sms به مشتری انجام می‌دادند ولی با پیشرفت تکنولوژی امروزه این کار را با استفاده از ابزار پوش نوتیفیکیشن انجام می‌دهند. ارسال پوش نوتیفیکیشن بر خلاق ارسال sms رایگان هست و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.
با پوش نوتیفیکیشن می‌توانید مشتری خود را از آخرین اخبار و تخفیف ها با خبر کنید.

11. تماس با یک کلیک

مشتری ممکن است کارت ویزت شما را گم کرده باشد یا شماره رستوران شما در موبایل مشتری پاک شده باشد در این صورت شما مشتری خود را از دست خواهید داد اما رستوران شما با داشتن اپلیکیشن رستوانی این امکان را به مشتری می دهد که تنها با لمس یک کلیک به راحتی با رستوران شما تماس بگیرد.
یک اپلیکیشن رستورانی بهترین کارت ویزیت برای رستوران شما است.

12. افزایش مشتری

بیش از 50 میلیون گوشی هوشمند در کشور وجود دارد، که با داشتن اپلیکیشن رستوانی می توانید سهمی از این بازار 50 میلیونی داشته باشید و مشتری های خود را افزایش دهید.

13. اتصال به شبکه های اجتماعی

بیشتر رستوران ها صفحه اینستاگرامی یا کانال تلگرامی دارند. اپلیکیشن رستوانی را می توان به شبکه های اجتماعی متصل کرد تا کاربر تنها با لمس یک کلیک وارد صفحه اینستاگرام رستوران شود.

14. پیشتاز صنعت خود باشید

تنها بهترین رستوران های کشور برای رستوران خود اپلیکیشن دارند. رستوران شما با داشتن اپلیکیشن رستورانی می تواند به جمع بهترین رستوران های کشور ملحق شود.

15. ثبت نام در اپلیکیشن

با استفاده از قابلیت ثبت نام و ورود مشتری به اپلیکیشن می توانید اطلاعات تماس مشتری های خود را بگیرید و در صورتی که مشتری اپلیکیشن رستوران شما را پاک کرده، می توانید با ارسال sms یا ایمیل دوباره کاربر را مشتری خود تبدیل کنید.

نمونه کار  اپلیکیشن رستوان صفحه ورود
نمونه کار صفحه ورود اپلیکیشن رستوران

16. نمایش لیست سفارشات قبلی

در اپلیکیشن رستورانی، مشتری می تواند لیست تمام سفارشات قبلی با جزییات را مشاهده کند.

17. تعیین نوع پرداخت

در هنگام ثبت سفارش از اپلیکیشن رستوران می توان نوع پرداخت را مشخص کرد. اینکه پرداخت به صورت آنلاین و اتصال به درگاه پرداخت بانکی باشد یا استفاده از اعتبار حساب کاربری باشد یا به صورت نقدی یا با استفاده از دستگاه کارت خوان پیک موتوری باشد.

18.  نمایش مکان رستوران در نقشه

مکان رستوران کجاست؟ بهترین راه برای اینکه مخاطب بداند که مکان دقیق رستوران کجاست، نمایش مکان رستوران در نقشه به وسیله اپلیکشن موبایل است.

19. فیدبک گرفتم از مشتری

بهترین راه برای ارتقاء سطح رستوران گرفتن فیدبک (بازخورد) از مشتری های رستوران است تا بفهمید از نظر مشتری عیب رستوران شما چیست.
در اپلیکیشن رستوران می توان به راحتی از مشتری ها فیدبک گرفت.

20.  امتیاز دهی

امکان امتیاز دهی مشتری به رفتار پیک موتوری و تیم پشتیبانی اپلیکیشن رستوران

20+1. سوالات متداول

بسیاری از سوالات مشتری تکراری است با داشتتن اپلیکیشن رستوانی می توانید یک بخش به نام سوالات متداول ایجاد کنید تا زمان شما برای پاسخ دادن به سوالات تکراری مشتری هدر نرود.

اگر می خواهید یک اپلیکیشن رستورانی برای رستوران خود با کیفیت عالی و هزینه مناسب داشته باشید با ما تماس بگیرید. اگر هم نیاز به اطلاعت بیشتر دارید می توانید مقاله طراحی اپلیکیشن رستوران را بخوانید.

پاسخی بگذارید

مشاوره تلفنی